loading...
تبلیغات در گوگل
shani بازدید : 7 شنبه 16 مهر 1401 نظرات (0)

همانطور که از نام فایل robots.txt پیداست، این فایل برای روبات ها ایجاد شده است و سطح دسترسی ربات به فایل های موجود در هاست را محدود می کند. این کار برای جلوگیری از آسیب دیدن وب سایت شما، نشت فایل های حساس و بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو ضروری است. ایجاد یک فایل robots.txt به قدری مهم است که باید بلافاصله پس از ارسال سایت خود به موتورهای جستجو، آن را ایجاد کنید تا از دسترسی ربات های مخرب به اطلاعات حساس سایت خود جلوگیری کنید.
در واقع چند نوع ربات وجود دارد:
برخی از آنها برای موتورهای جستجو کار می کنند. وظیفه این ربات ها (که به آنها خزنده یا عنکبوت نیز می گویند) بررسی صفحات سایت و گزارش تغییرات آن به موتورهای جستجو است. صفحاتی که توسط روبات ها خزیده می شوند در موتورهای جستجو ظاهر می شوند.
انواع دیگری از ربات ها وجود دارند که با هدف از بین بردن سایر سایت ها در وب ایجاد می شوند. این ربات ها به فایل های خصوصی شما دسترسی ندارند. در غیر این صورت می توانید به سایت خود آسیب جدی وارد کنید.
کاربرد فایل robots.txt برای سئو
همانطور که گفته شد ربات های موتورهای جستجو به طور پیش فرض تمام صفحات و فایل های وب سایت شما را می خزند و اطلاعات خود را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهند. موتورهای جستجو نیز اطلاعات یافت شده در صفحات نتایج جستجو (SERP) را نمایش می دهند. این چیز خوبیه؛ پس چرا باید برخی از فایل ها و صفحات سایت خود را از روبات های گوگل و سایر موتورهای جستجو خصوصی نگه داریم؟
حفظ امنیت وب سایت
مهمترین دلیل ایجاد فایل robots.txt حفظ امنیت سایت است. زیرا موتورهای جستجو می توانند به فایل های مخفی دسترسی داشته باشند و آنها را در صفحات SERP نمایش دهند. به این ترتیب این اطلاعات در اختیار تمامی کاربران اینترنت قرار می گیرد. همچنین سارقان اطلاعات و هکرها معمولا با ایجاد برنامه ها و ربات های مخرب به وب سایت ها حمله می کنند. این فایل با جلوگیری از دسترسی ربات های اینترنتی به منابع مهم وب سایت، امنیت وب سایت را بهبود می بخشد. البته توجه داشته باشید که گفتیم «امنیت تقویت شده» نه ایجاد امنیت کامل!
افزایش رتبه سایت
همانطور که می دانید رتبه سایت مجموع رتبه های تک تک صفحات سایت است. با این حال، برخی از صفحات، مانند صفحه ورود، فقط به شما اختصاص داده شده است یا نیازی به ترافیک بالایی ندارند. از آنجایی که بازدید از صفحه کم است، می تواند بر رتبه کلی وب سایت شما تأثیر بگذارد.
دسترسی عمومی به برخی از صفحات را مسدود کنید
ممکن است صفحاتی در سایت خود ایجاد کرده باشید که فقط برای افراد خاصی مفید است. به عنوان مثال، فرض کنید صفحه ای را به طور خاص برای استخدام افرادی ایجاد کرده اید که می خواهند با شما کار کنند، و نمی خواهید آن صفحه در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود.
در این صورت می توانید آدرس این صفحه را در فایل robots.txt خود قرار دهید و به موتورهای جستجو بگویید این صفحه را بررسی نکنند و در لیست SERP قرار ندهند.
مثال دیگر وب سایت های دارای حق چاپ هستند که توسط موتورهای جستجو مسدود شده اند. اگر این صفحات توسط ربات های موتور جستجو خزیده شوند، نتایج ممکن است به سایت شما مرتبط نباشد.
سرعت صفحه را افزایش دهید
البته این فقط در مورد وب سایت هایی صدق می کند که کاربران روزانه زیادی دارند. فرض کنید وب سایت شما روزانه هزاران بازدید دارد. همچنین سرعت سایت شما را کند می کند زیرا هزاران ربات هر روز سایت شما را می خزند و می خزند. بنابراین، مدیران سایت هایی که چندین بار در روز بازدید می کنند، با محدود کردن دسترسی ربات به صفحاتی که برای سئو و رتبه سایت مهم نیستند و فقط صفحات مهم را بررسی می کنند، سرعت سایت را افزایش می دهند. ربات در معرض کاهش سرعت نیست. در سایت هایی با ترافیک روزانه بالا، خزیدن ربات تاثیر کمی بر سرعت سایت دارد. بنابراین، این سایت ها نباید دسترسی را برای افزایش سرعت سایت محدود کنند.
دستورات فایل Robots.txt و نحوه استفاده از آنها
پس از ساخت فایل Robots.txt (نحوه ساخت این فایل در زیر آموزش داده شده است) باید دستورات لازم را در آن وارد کنیم. به عبارت دیگر، باید مشخص کنیم که کدام ربات ها اجازه دسترسی به کدام فایل ها را ندارند.
دستور عامل کاربر
در خط اولی که در فایل robots.txt می نویسیم باید تعریف کنیم که این دستور چیست.

shani بازدید : 8 شنبه 02 مهر 1401 نظرات (0)

تفاوت بین PPC و CPC به ویژه برای کسانی که در دنیای بازاریابی دیجیتال کار می کنند یا به دنبال برون سپاری تولید محتوا هستند مهم است. در حالی که تفاوت دقیق بین این دو ممکن است برای بسیاری نامشخص باشد، هر دو از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال هستند.
اگر تازه وارد دنیای تبلیغات دیجیتال شده اید، تعداد کلمات اختصاری برای اصطلاحات PPC و CPC در تبليغات گوگل چيست؟ و معیارهای مختلف می تواند کمی گیج کننده باشد. دانستن اصطلاحات کلی عالی است، اما همچنین مستلزم درک دقیق تری از معنای آن اصطلاحات، نحوه ارتباط آنها با یکدیگر و آنچه انجام می دهند، دارد.

تفاوت بین PPC و CPC

PPC و CPC ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند و اغلب به جای یکدیگر در بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند، اما به طور کلی PPC برای توصیف نوع برنامه تبلیغاتی استفاده می شود و CPC مخفف هزینه به ازای کلیک است و معمولاً مربوط به چه چیزی است. درست است که هر کلیک در برنامه تبلیغاتی پولی شما استفاده می شود.
یک مثال خوب این است: "ما می خواهیم یک کمپین تبلیغاتی PPC با گوگل اجرا کنیم و می خواهیم CPC برای این کمپین 0.75 دلار باشد."
برای درک بهتر تفاوت بین PPC و CPC، بهتر است آنها را به صورت جداگانه تعریف کنید.

قبل از توضیح تفاوت بین PPC و CPC، ارائه یک تعریف مناسب از PPC می تواند بسیار مهم و موثر باشد. به طور خلاصه، پرداخت به ازای کلیک (PPC) به نوعی از تبلیغات اطلاق می شود که در آن تبلیغ کنندگان برای هر کلیک بر روی یکی از تبلیغات خود مبلغ مشخصی را پرداخت می کنند.

مزیت کلی این نوع تبلیغات بسیار واضح است. با PPC، تا زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک نکند و در لینک یا صفحه فرود شما قرار بگیرد، پولی پرداخت نمی کنید. البته هدف نهایی شما تبدیل این مشتریان به خریدار است و باید از طریق مدیریت صحیح سایت و مدیریت محتوای وب سایت، مشتریان را جذب کنید. اما استفاده از PPC بخش مهمی خواهد بود.
تبلیغات گوگل ادوردز رایج ترین شکل تبلیغات PPC در موتورهای جستجو است. پلتفرم هایی مانند Google Ads و Bing Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که تبلیغات مرتبط را در نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود و نقاط داغ مشتری نمایش دهند.

تبلیغات PPC را می توان در وب سایت های دیگر نیز انجام داد. معمولاً این نوع تبلیغات را می توان به سایت های معروفی که مطابق با صنعت کسب و کار شما کار می کنند سفارش داد. تبلیغات کلیک شده در این وب سایت ها ممکن است شامل تبلیغات بنری، تبلیغات وابسته، تبلیغات وابسته و غیره باشد.

CPC چیست؟

CPC یا «پرداخت به ازای کلیک» معیاری از هزینه هر کلیک است. قیمت های مختلف بسته به عوامل مختلفی مانند "رقابت کلمات کلیدی" و "تغییر در حجم جستجو" و غیره متفاوت خواهد بود.
پرداخت به ازای کلیک می تواند به شما کمک کند مزایای مربوط به این کلیک ها را اندازه گیری کنید. با اندازه گیری سطح بازخورد از این تبلیغات می توانید عناصری مانند نوع تبلیغ مورد نظر خود را انتخاب کنید. کلمات کلیدی مرتبط و سایت ها را برای ادامه هدف قرار دهید

سیستم مناقصه PPC چگونه کار می کند؟

برای توضیح تفاوت بین PPC و CPC، باید بدانیم این دو مفهوم به عنوان ابزار بازاریابی دیجیتال چگونه عمل می کنند.
کمپین‌های PPC حول گروه‌های تبلیغاتی یا یک یا چند مجموعه تبلیغاتی مرتبط با چندین کلمه کلیدی هدفمند ساخته می‌شوند. علاوه بر گروه تبلیغاتی، کمپین دارای لیستی از کلمات کلیدی و صفحه فرود است.

اصطلاحات و کلمات کلیدی که انتخاب می کنید بسته به ترافیک قیمت های متفاوتی دارند. کلمات با جستجوی بیشتر گران تر هستند. عبارات جستجوی کم ارزان تر هستند.

یک کمپین موفق CPC را با درآمد بالقوه و مورد انتظار مقایسه می کند. این سیستم به بازرگانان اجازه می دهد تا قیمت متناسب با بودجه خود را تبلیغ کنند.

اما اگر فکر می کنید همه چیز به پول بستگی دارد، کاملا در اشتباه هستید! کیفیت نتایج جستجو همیشه اولویت اصلی گوگل بوده است. به این ترتیب گوگل تصمیم می گیرد تبلیغات PPC را بر اساس جستجوها و پیشنهادات قبلی کاربران نمایش دهد.

هنگامی که کاربر جستجو را انجام می دهد، تبلیغات را بر اساس جستجوهای قبلی خود، کیفیت و ارتباط کلمه کلیدی با صفحه فرود و کیفیت محتوای وب سایت مشاهده می کند. در واقع، طبق استانداردهای خاصی، تبلیغ شما نمره کیفیت می گیرد.

اندازه گیری کیفیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله تعداد کلیک ها، ارتباط هر کلمه کلیدی در گروه تبلیغات، کیفیت صفحه فرود، و ارتباط متن آگهی با کلمه کلیدی؛ همه اینها به صورت پویا محاسبه می شوند، بنابراین می توانید با برنامه ریزی و استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مناسب، پاسخ خود را به حداکثر برسانید.

shani بازدید : 9 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

نویسندگان و رویاپردازان در مورد یک موضوع صحبت می کنند. اگر عاشق نویسندگی هستید و قلم قوی دارید، بازار کار تولید محتوا و سئو نیازمند حضور شماست. با پیشرفت صنعت دیجیتال مارکتینگ، نوشتن دیگر فقط مربوط به کتاب، شعر و نامه نیست. کپی رایتر کیست و با کارشناس تولید محتوا چه تفاوتی دارد؟ اثری با نام نسبتاً جدید خلق شده است، با علم به اینکه دید جدیدی به ما خواهد داد. به عنوان مثال، بسیاری از نویسندگان و شرکت ها هنوز تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا و مسئولیت های خود را نمی دانند.

عدم آگاهی سازنده محتوا منجر به از دست دادن مشاغل حرفه ای می شود و از طرف شرکت فرآیندهای کاری با اختلال مواجه می شود. در ادامه به تفصیل تفاوت این دو پوزیشن را که شباهت هایی نیز دارند پی خواهیم برد.

شاید این کلمه برای برخی افراد کمی عجیب باشد. بسیاری از مردم هنوز کپی رایتینگ را با قانون کپی رایت اشتباه می گیرند. حتی وقتی کلمه کپی رایتینگ را در گوگل ترنسلیت وارد می کنید، معنی کپی رایتینگ را به فارسی ترجمه می کند. بنابراین، به صورت کتبی، آیا محتوای دیگری را کپی می کند؟ نه، این بار حتی گوگل ترنسلیت هم جواب درست را نمی داند.
کپی رایتینگ «علم تبلیغات» است. اولین متن تبلیغاتی مربوط به سال 1477 برای فروش بیشتر کتاب های دعا بود. تا اوایل قرن بیستم، عمل تبلیغات بیان حقیقت بود. با گذشت زمان، برای متقاعد کردن مخاطب با دانش دیگری مانند روانشناسی ترکیب شد و همه نمی توانستند مهارت نوشتن نسخه تبلیغاتی را به دست آورند.

کپی رایتر کیست؟ (تاریخ)

کپی رایتر نوعی نویسنده است که بر نوشتن محتوای تبلیغاتی تمرکز دارد. معادل فارسی بهترین فیلمنامه تبلیغاتی محسوب می شود. به عبارت دیگر نویسنده با تلفیق بازاریابی، روانشناسی، نویسندگی و ... پیام بازاریابی را به نحوی موثر به مشتریان هدف می رساند. اولین نویسنده تمام وقت، جان ایموری بود که از سال 1837 تا 1919 محتوای عالی برای فروشگاه‌های بزرگ تولید کرد. او عنوان "پدر بازاریابی خلاقانه مدرن" را به دلیل ایجاد متون بازاریابی پیچیده، البته از طریق سرپا، به دست آورد.
دانستن تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا با شناسایی وظایف هر دو ضروری است.

هدف از کپی رایتینگ و تولید محتوا چیست؟

تاجر معروف توماس جفرسون گفت: "کسی که برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات را متوقف می کند مانند کسی است که ساعت خود را برای صرفه جویی در زمان متوقف می کند."
تایپ را می توان یک پروانه در نظر گرفت. زیبا و وسوسه انگیز است، اما کوتاه مدت. در نتیجه زمان زیادی ندارید، باید پیام خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید تا بیشترین تاثیر را در ذهن آنها داشته باشید.
به نظر شما چرا ما بر تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا تاکید می کنیم؟ دلیل تمرکز بر این موضوع جدیت است. یک کپی رایتر نیازی به نوشتن مقالات طولانی سئو ندارد، بلکه در یک راه بسیار کوتاه کار می کند.

وظایف یک نویسنده

  • مترجم کیست و چه وظایفی دارد؟
  • یک داستان بی عیب و نقص لازم است
  • استفاده از اقناع عاطفی
  • مودار
  • منحصر به فرد بودن
  • روی یک مخاطب خاص تمرکز کنید

کار کپی رایتر را با یک مثال به وضوح توضیح خواهم داد. برند لبنیات میهن طی کمپینی برای افزایش فروش بستنی سالار سفر به کیش را به همراه خانواده به عنوان جایزه پیشنهاد کرد. اطلاعات زیادی در مورد این نوع بستنی در سایت مجموعه گذاشته شده بود، اما آیا برای ارسال پیام کوتاه در تبلیغات تلویزیونی مناسب بود؟ احتمالا نه. کل مفهوم جایزه، بستنی و رقابت در یک عبارت زیبا و دو طرفه خلاصه می شود. "چمدان بستنی شده است"

تفاوت بین کپی رایتر و متخصص محتوا واضح است. هر دو خوب کار کردند. متخصصان محتوا با نوشتن مقالات مفصل در وب سایت نقش داشتند و کپی رایترها پیام های مؤثر و مفیدی ایجاد کردند. اگر بتوانید عکس جذابی را در کنار متن پیام خود قرار دهید، اثر آن دو برابر می شود. برای اینکه بتوانید به درستی کار کنید، باید بدانید که چه نوع محصولات محتوایی است. این نمونه ای از تصویر گرافیکی چمدان بستنی با دسته بستنی است. با کمی خلاقیت تبلیغات شگفت انگیز ایجاد کنید.

کارشناس تولید محتوا کیست و چه وظایفی دارد؟

به طور کلی، وظایف یک کارشناس محتوا عبارتند از:

  • نوشتن محتوا
  • مرتب سازی
  • آشنایی با زبان انگلیسی و آشنایی با زبان مادری
  • ارتباط با نویسنده، سازمان و سرپرست
  • اصلاح سبک نوشتاری
  • به زمان ها و ضرب الاجل ها گوش دهید
  • به اصول سئوی محتوا مسلط شوید
  • مطالب را تزئین کنید
  • با لحن برند آشناست
  • با تقویم محتوا کار کنید
  • انتخاب محتوای صفحه

تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا

اگر با دقت بیشتری به آثار هر دو گروه نگاه کنیم، تفاوت آشکار می شود. البته کپی رایتر مسئولیتی در قبال نوشتن محتوای وبلاگ 3000 کلمه ای بر اساس اصول سئو ندارد. همچنین، ایدئولوژی های برند اغلب توسط کارشناسان محتوا نوشته نمی شوند.

یکی دیگر از تفاوت های بین یک کپی رایتر و یک متخصص تولید محتوا، روش محاسبه حقوق است. مقالات معمولاً بر اساس تعداد کلمات قیمت گذاری می شوند که می توان آن را بر اساس کیفیت ارزیابی کرد. برخی از شرکت ها نیز حقوق مشخصی به نویسندگان می پردازند و از آنها انتظار دارند که محتوای خاصی بنویسند.

کیفیت کار یک نویسنده تبلیغاتی ارزش یک کلمه را ندارد، اما کارایی و خلاقیت قیمت را تعیین می کند. با این حال، سعی کنید کیفیت را در اولویت قرار دهید تا بعداً پشیمان نشوید.

  • تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا نویسی
  • شباهت بین کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا

هدف هر بخش در نهایت افزایش فروش یا برندسازی است. هر فرد یا گروهی در سازمان به داده های موجود و اصول لازم برای دستیابی به موفقیت پایبند است. علاوه بر همه اینها، بازاریابی محتوا نقش برجسته ای در ایجاد ارزش با هدف دارد. از این گذشته، محتوای ایجاد شده به طور موثر بر زندگی افراد تأثیر می گذارد و حتی باعث تغییرات شخصی می شود. پس در هر موقعیتی بهترین نسخه از خود باشید. شناخت مخاطبان هدف نیز عامل مهمی در ارائه صحیح پیام شماست.

آیا یک کپی رایتر می تواند یک متخصص محتوا باشد یا برعکس؟

برای شرکت های کوچکتر که بودجه کافی برای استخدام نیروی کار ندارند، هم کپی رایتینگ و هم تولید محتوا را در نظر می گیرند. معمولا نیازهای شرکت ارزیابی می شود. محتوا در هر صورت لازم است اما محدوده و نوع کار در اینجا مد نظر است. اگرچه در مسئولیت های این دو شغل تفاوت هایی وجود دارد، اما آشنایی با بیس ماجره تفاوت نویسنده و متخصص محتوا نیست.
سازمان های مختلف چگونه کار می کنند؟

نسخه مشابه را نمی توان برای همه منتشر کرد. برخی از شرکت ها پا را فراتر گذاشته و از ویرایشگر محتوا، مدیر محتوا و غیره استفاده می کنند. علاوه بر پست های ذکر شده. همه چیز به نیازهای سازمان شما بستگی دارد.

به طور کلی، تفاوت بین یک کپی رایتر و یک متخصص محتوا مهم است. Copywriter هنگام نوشتن پست های کمپین، پست های ویروسی، توضیحات متا، فراخوان ها برای اقدام بهتر از متخصص محتوا کار می کند و برای محتوای طولانی، مقالات وب، سیاست های سئو و موارد مشابه مناسب تر است.

shani بازدید : 12 شنبه 08 مرداد 1401 نظرات (0)

انواع کمپین های تبلیغاتی در گوگل برای شرکت های مختلف
کمپین برای مشاغل کوچک و خرده فروشان
1. کمپین خرید: لیست محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل و سایت های خرید تبلیغ کنید و بفروشید.
کمپین استاندارد: کمپین‌های خرید استاندارد به شما کمک می‌کنند تا موجودی محصولات آنلاین و محلی خود را ارتقا دهید تا ترافیک بیشتر و سرنخ‌های واجد شرایط را به وب‌سایت و فروشگاه‌های محلی خود هدایت کنید. اطلاعات مربوط به تبلیغات کمپین خرید، تبلیغات آژانس های مسافرتی در گوگل از جمله ویژگی های محصول و تصاویر، مستقیماً در تبلیغات شما منعکس می شود.
کمپین‌های هوشمند: کمپین‌های خرید هوشمند از فیدهای محصول و محتوای موجود در ارتباط با یادگیری ماشینی Google استفاده می‌کنند تا ارزش تبدیل را به حداکثر برسانند و طیف وسیعی از تبلیغات محصول را در مکان‌های مختلف ارائه دهند. کمپین های هوشمند مدیریت کمپین را آسان تر می کند و اغلب کارایی را بهبود می بخشد.
پست های مرتبط
10 نکته برای تبلیغات گوگل
نحوه عملکرد Google Ads برای مشاغل خرده فروشی
انواع کمپین های رسانه ای و سرگرمی
1. کمپین های ویدیویی: کمپین های ویدیویی به شما امکان می دهند تبلیغات ویدیویی را در محتوای ویدیویی بومی یا جریانی در YouTube و Google Display Network نمایش دهید. YouTube و Google Video یک انتخاب عالی برای شرکت‌های رسانه و سرگرمی هستند زیرا با استفاده از تبلیغات ویدیویی تعاملی که در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های شریک ظاهر می‌شوند ساخته شده‌اند.
2. کمپین برنامه: کمپین برنامه تبلیغات برنامه شما را در جستجوی Google Play، YouTube و Google Display Network آسان می کند. شما نیازی به طراحی تبلیغات فردی ندارید. با ارائه چند خط متن، یک پیشنهاد و برخی دارایی ها، تبلیغ طراحی شده به طور خودکار شما در چندین شبکه در قالب های مختلف ظاهر می شود.
کمپین‌های برنامه برای شرکت‌های بازی‌سازی و سایر کسب‌وکارهایی که می‌خواهند بازی‌های ویدیویی و سایر برنامه‌های خود را برای نصب، فعالیت درون‌برنامه یا پیش‌ثبت‌نام تبلیغ کنند، عالی هستند.
از مخاطبان برای هدف قرار دادن تبلیغات خود برای مخاطبان خاص استفاده کنید، به‌عنوان مثال «هواداران ورزشی اکشن»، «تبلیغات و سرگرمی»، «ورزش»، «اخبار و سیاست»، «عشاق گربه‌ها» و «مسابقه سگ‌ها» .
با تبلیغات ویدیویی ممکن است بخواهید از هدف گذاری پیشرفته مانند مناقصه CPM و کمپین های TrueView برای دسترسی استفاده کنید. و تبلیغات حضوری در YouTube برای قرار گرفتن در معرض و آگاهی بیشتر از نمایش.
به عنوان مثال، اگر یک شرکت رسانه ای هستید، می توانید یک فید سفارشی ایجاد کنید که تبلیغات مرتبط را برای افرادی که ممکن است به برنامه نویسی شما علاقه مند هستند نمایش دهد.
پست های مرتبط
نحوه فهرست کردن کلمات کلیدی تبلیغات گوگل
کمپین های مالی، املاک و مستغلات، خدمات حرفه ای
1. کمپین جستجو: کمپین های جستجو سطح بسیار بالایی از هدف گذاری را ارائه می دهند. زیرا می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که به طور فعال خدمات شما را در موتورهای جستجو و وب سایت های مرتبط جستجو می کنند. این رویکرد به خوبی با ویژگی های ارائه شده در بین خدمات حرفه ای مطابقت دارد.
2. Display Campaign: این کمپین ها در Google Display Network ظاهر می شوند، بنابراین می توانید زمانی که کاربران در حال مرور وب سایت مورد علاقه خود هستند، حساب جیمیل خود را بررسی می کنند، از تلفن همراه و دستگاه ها استفاده می کنند، یا ویدیوهای YouTube را تماشا و به اشتراک می گذارند، آنها را نشان دهید.
3. کمپین تبلیغاتی محلی. اگر خدمات مبتنی بر مکان مانند برنامه ریزی مالی، مشاوره حقوقی، بازسازی خانه، خدمات املاک و مستغلات و خدمات رویداد را ارائه می دهید، تبلیغات محلی انتخاب خوبی است. این تبلیغات در بالای موتور جستجوی گوگل ظاهر می شوند و تماس مستقیم را به صورت تماس تلفنی یا پیام فراهم می کنند. (این نوع تبلیغ فقط در ایالات متحده موجود است.)
شما می توانید افراد را در بانکداری و امور مالی، سرمایه گذاران، خانه و باغبانی، زیبایی و تندرستی، سبک زندگی و سرگرمی مورد هدف قرار دهید.
نحوه عملکرد Google Ads برای املاک و امور مالی
برنامه های تبلیغاتی مختلف برای مؤسسات آموزشی
1. کمپین ویدیوی سری: با تبلیغات سری در کمپین های ویدیویی، می توانید یک سری ویدیو برای گفتن داستانی در مورد مدرسه یا خدمات خود نشان دهید.
ممکن است بخواهید یک کانال YouTube با محتوای آموزشی ایجاد کنید. می تواند به خوبی با مواد بازاریابی ادغام شود که مشتریان بالقوه و موجود را در این کانال برای تعامل بیشتر با برند شما جذب می کند.
2. تبلیغات جستجوی پویا: با تبلیغات جستجوی پویا، یک تبلیغ ساده و موثر را به افرادی که در گوگل جستجو می کنند نشان می دهید و عبارات جستجوی مرتبط با موضوعات و عبارات استفاده شده در وب سایت شما دوره های آموزشی متعدد شماست.
از هدف‌گیری مخاطبان استفاده کنید تا تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبان خاص قرار دهید، مانند مخاطبان آموزش، فناوری و آموزش، مدارس ابتدایی و متوسطه، آموزش حرفه‌ای، آموزش مداوم. از دبیرستان «پیش درآمد» مناسب است. همچنین دسته بندی های آموزش پیش از دوران کودکی، «آموزش هنر و طراحی» و «آموزش زیبایی شناسی» انتخاب های مناسبی هستند.
به عنوان مثال، اگر در حال مطالعه هستید، می توانید از الگوی پایگاه داده آموزش شرکتی برای ایجاد فید استفاده کنید که به شما کمک می کند تبلیغات خاصی را به افرادی که ممکن است به دوره های شما علاقه مند هستند نشان دهید.
یک حساب Google Ads خریداری کنید
کمپین های مختلف برای مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی
کمپین های تبلیغاتی محلی: کمپین های تبلیغاتی محلی برای آوردن کسب و کار به تحصیل شما طراحی شده اند - چه تخصص شما پزشکی باشد یا دندانپزشکی، یک آژانس بیمه درمانی یا سایر انواع تجارت - مراقبت های بهداشتی.
از هدف گذاری مخاطب برای نمایش آگهی خود به مخاطبان خاص مانند «بیمه سلامت» و «طرح های بیمه سلامت» استفاده کنید.
از فیدهای داده‌های کسب‌وکار با کمپین‌های نمایشی برای ایجاد تبلیغات بازاریابی مجدد پویا که شامل محصولات یا خدماتی است که افراد در وب‌سایت یا برنامه شما مشاهده کرده‌اند برای تعامل شخصی‌تر استفاده کنید.
برای مثال، اگر در صنعت مراقبت‌های بهداشتی یا علوم زیستی فعالیت می‌کنید، می‌توانید از مدل داده‌های کسب‌وکار سفارشی برای ایجاد فید استفاده کنید، که به شما کمک می‌کند تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را به افرادی که ممکن است به خدمات یا محصولات شما علاقه‌مند هستند ارائه دهید. اگر علاقه دارید نشان دهید.
مقاله مرتبط
سیستم حراج گوگل چیست؟
انواع کمپین های بازاریابی برای شرکت های مسافرتی، اقامتی و پذیرایی
1. کمپین‌های هتل: کمپین‌های هتل، تبلیغات پویایی ایجاد می‌کنند که وقتی مسافری هتلی را در Google Maps یا Google Assistant جستجو می‌کند، ظاهر می‌شود. از جمله این آگهی‌ها، قیمت‌هایی هستند که در ماژول رزرو هتل با تصاویر و جزئیاتی مانند لینک‌های در دسترس بودن و رزرو هتل یافت می‌شوند.

shani بازدید : 8 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

شخصیت بینندگان به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، پیگیری‌ها، مهارت‌ها، خواسته‌ها، هنجارهای اجتماعی، ایده‌ها و رفتارها اشاره دارد. همانطور که صحبت می کنیم، پرسونا در زمینه های کاری متعددی مانند تبلیغات و بازاریابی، تولید مواد محتوا، ارتباط با مشتریان احتمالی، مدل سازی سازمانی، جذب بینندگان و برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد. درک شخصیت بینندگان هر شرکتی می تواند تأثیر عمده ای در گسترش و بهبود آن شرکت داشته باشد.

شخصیت بینندگان چیست؟
Viewers Persona یک دیدگاه فرضی و محدود از مخاطبان متعدد است که به وضوح ویژگی‌های کنجکاوی آنها و خواسته‌هایی را که بینندگان یک شخصیت خاص به دنبال دستیابی به مدیران، طراحان یا کارآفرینان دیجیتال هستند، نشان می‌دهد. به نظر می رسد. گاهی اوقات، یک شخصیت باید مخاطبان متعددی را بپوشاند. در عبارات مختلف، ما یک شخصیت را برای یک فرد در نظر نمی گیریم، با این حال ما یک شخصیت انتخابی را برای افراد متعدد تعیین می کنیم. به عنوان مثال، در یک سیستم دانشگاهی، ما اکنون شخصیت های مربی، دانش آموز، سرپرست، پدر و مادر و غیره را داریم.

ما همیشه باید همیشه به این سطح توجه داشته باشیم، لزومی ندارد که صاحبان خانه هر شرکتی به چه چیزی نیاز دارند و همه آنها طرفدار آن هستند، اما آنچه ضروری است این است که مشتری آن مدل همه طرفدار آن است و چه چیزی. کالا/شرکت هایی که باید بخرند. بودن

عوامل لازم در شناخت شخصیت بینندگان
هنگامی که یک پرسونا را طراحی می کنیم، باید مجموعه ای از عوامل را مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم سرنخ های بالاتری برای کار خود داشته باشیم. در اینجا تعدادی از این عوامل ذکر شده است:

1- شخصیت های کاملاً متفاوت می توانند به دلیل تغییر شرایط تغییر کنند.

2- یک فرد ممکن است در یک یا دو دسته از پرسونا چیست قرار گیرد، هر چند بهتر است پرسوناها را طوری طراحی کرد که جامعیت و یکپارچگی در آنها مورد توجه قرار گیرد.

3- هر شخصیتی باید طیف وسیعی از بینندگان را در آغوش بگیرد.

4- پرسونا از تمام نکات اصلی مشاوره نمی خواهد، اما یک فرآیند اساسی از افراد جاری در آن پرسونا را توصیف می کند.

5- شناسایی رسانه ها، تأثیرگذاران، پیگیری ها و غیره. درون افراد جاری در هر شخصیت

6- طراحی پرسشنامه، مصاحبه، نظرسنجی و ... با هدف به روز رسانی مکرر شخصیت بینندگان.

7- توجه به تمایز بین پرسونای بیننده و شخصیت مشتری (بیننده کسی است که همه طرفدار شماست در حالی که مشتری از مرحله بیننده بودن عبور کرده و می تواند در شرکت های شما پرداخت کند. )

شخصیت بینندگان و شخصیت خریدار

اهمیت شخصیت بینندگان در شرکت ها
یک استارت آپ کاملاً جدید باید این توانایی را داشته باشد که کالاهای خود را بیشتر بر اساس خواسته های بازار طراحی کند. با هدف درک خواسته های بازار، باید شخصیت بینندگان هر شرکتی را بشناسیم. برای درک صحیح شخصیت بینندگان، باید جزئیات کاملی در مورد بینندگان در زمینه های زیر داشته باشیم:

جنسیت

سن

تحصیل در مدرسه

محل

تعقیب و گریز

قالب محتوای مورد علاقه

بینندگان می خواهند

شغل و تخصص بینندگان

درآمد

مواد و متعلقات غیر سکولار بینندگان

نوع شخصیت

اوقات فراغت بینندگان

شناسایی افراد تاثیرگذار بر بینندگان

شبکه های اجتماعی مورد علاقه از ابزارهای رایانه شخصی (کامپیوتر لپ تاپ، قرص، گوشی هوشمند و غیره) استفاده می کنند.

طراحی صحیح پرسونا به شرکت ها کمک می کند تا سرعت تعامل با مشتریان بالقوه خود را افزایش دهند و آنها را تشویق به خرید مجدد کنند. توجه به الگوهای رفتاری، اهداف، تخصص و نظرات بینندگان باعث می شود که یک محصول/خدمت مطابق با خواسته های آنها طراحی شود و اقدامات تبلیغاتی دیجیتال و بازاریابی به روشی کاملاً متمرکز و مستند طراحی شود.

پرسونا چیست و حضور برای شناخت شخصیت بینندگان

کشف شخصیت های خریدار یک شرکت مبتنی بر وب
همانطور که ما صحبت می کنیم، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی یک عملکرد پر جنب و جوش و واقعاً گسترده در بین شرکت های کاملاً متفاوت کشف کرده است. درک شخصیت های خریدار در شرکت های آنلاین بسیار پیچیده تر از شرکت های معمولی است. اگر شما یک شرکت مبتنی بر وب هستید، باید مراحل بعدی را برای ایجاد شخصیت بینندگان خود بردارید:

استفاده از تجربیات قبلی و حتی رقبا در طراحی پرسونا

انجام نظرسنجی، مصاحبه یا توزیع پرسشنامه های آنلاین بین تعداد زیادی از بینندگان

بررسی صفات موجود و تحقیق در مورد عبارات کلیدی طلایی در هر شرکتی

تجزیه و تحلیل آمار گوگل آنالیتیکس و ابزارهای مختلف تبلیغات دیجیتال و بازاریابی با هدف ایجاد پرسونای افراد و ارتقای رویه ها

بررسی آمار شبکه های اجتماعی و پی بردن به عملکرد اینفلوئنسرها در مسیر درست مشتریان

استفاده مداوم از تست A/B

به سوالات بعدی با هدف درک زوایای پنهان هر شخصیت پاسخ دهید

الف = چه کسی

ب = چی

ج = چرا

D = چگونه

شخصیت خریدار و شخصیت بینندگان و انواع شخصیت ها

shani بازدید : 19 شنبه 14 خرداد 1401 نظرات (0)

اهمیت انتخاب بهترین عبارات کلیدی در گوگل، تبلیغات مشابه اکسیژن برای زندگی انسان است. هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات گوگل، باید بدانید که از چه عباراتی برای تمرکز بر بینندگان خود استفاده کنید. در هر صورت دیگر، هیچ چیز با این حال هدر دادن محدوده قیمت برای شما آماده نیست.

در تبلیغات گوگل نمی توان با پول نقد به سبیل شاه زد! شما باید بدانید که بر روی چه نوع عبارت کلیدی همراه با محدوده قیمت خود تمرکز کنید. اگر تبلیغ شما برای طیف محدودی از مخاطبان نمایش داده شود یا به طور گسترده نمایش داده شود، تعیین می کنید. در واقع، شما نباید صرفاً قابل قبول ترین و بهترین عبارت کلیدی را انتخاب کنید، بلکه باید تصمیم بگیرید که چگونه گوگل آن را با دوره زمانی استفاده شده توسط شخص مطابقت دهد. پس از آن، بخشی از ما در این مقاله باشید تا انواع عبارات کلیدی در گوگل ادوردز و روش تصمیم گیری در مورد آنها را کشف کنید. (اگر می خواهید در صفحه اصلی وب گوگل تبلیغ کنید، تقریباً طرح ها و تعرفه های خود را خواهید یافت)

معرفی هر نوع عبارت کلیدی در تبلیغات گوگل

عبارات کلیدی در تبلیغات گوگل به غیر از اینکه چگونه با آنچه فرد در تلاش برای یافتن آن است مطابقت دارند، دلالت نمی کنند. به ما اجازه دهید این موضوع را به وضوح با یک مثال نشان دهیم. فرض کنید می خواهید برای تبلیغ روپوش آیفون خود از Google Adverts کمک بگیرید. واضح است که فرد برای جستجوی لحاف عبارات مختلفی مشابه عبارت بعدی را جستجو می کند:

  • روپوش آیفون
  • خرید روپوش آیفون
  • روپوش سیلیکونی آیفون
  • روپوش بنفش آیفون
  • خرید تجهیزات آیفون

اکنون باید تعیین کنید که تبلیغ شما پس از مشاهده کدام یک از آن عبارات را نشان می دهد. شما نمی توانید محدوده قیمت خود را برای همه عبارات خرج کنید. متعاقباً، به Google Adverts اجازه می‌دهید تا بازه زمانی جستجوی شخص را به همراه پیشنهاد شما مطابقت دهد و نشان دهد که آیا با درخواست شما مطابقت دارد یا خیر.

Google Adverts دارای 4 نوع تطبیق برای تمرکز است. در ادامه، آنها را در عنصر اضافی مطالعه خواهیم کرد.

1. بازی واقعی

تطابق واقعی باید در مورد برخی از انواع عبارت‌های کلیدی ضروری و ظریف در Google AdWords فکر شود. از آنجایی که عنوان نشان می دهد، آگهی شما زمانی نمایش داده می شود که فردی عبارت کلیدی مشابهی از هدف شما را جستجو می کند.

یکی از این سازگاری‌ها احتمالاً سخت‌گیرانه‌ترین نوع تمرکز بر روی تبلیغات گوگل است. در نتیجه بازه زمانی جستجو باید با عبارت کلیدی هدف شما مطابقت داشته باشد. هیچ غلط املایی یا انواع مختلف جستجو باعث نمایش آگهی شما نمی شود.

فرد می تواند از عبارات کلمات کلیدی تبلیغ در گوگل هدف شما استفاده کند. اما از دستور آنها پیروی نکنید. در این مورد، آگهی شما نمایش داده نخواهد شد.

2. تطبیق عبارت

تطبیق عبارت نشان می دهد که فرد باید از عبارت کلیدی هدف استفاده کند. با این حال، استفاده از عبارات مختلف قبل یا بعد از آن مشکلی نیست. به عنوان مثال، فرض کنید روی شیشه آیفون تمرکز کرده اید. حتی با تلاش برای یافتن عبارات بعدی، آگهی شما نمایش داده می شود:

  • آیفون 13 شیشه ای
  • خرید آیفون گلس
  • آیفون 13 گلس به ارزش

باید معروف باشد که ترتیب عبارات کلیدی در این مورد مهم نیست. در واقع، کافی است عبارات کلیدی خود را در بازه زمانی جستجوی شخص (عباراتی که او در تلاش برای یافتن آن هستند) داشته باشید. تطبیق عبارت برای تمرکز محدود روی افزایش احتمال تبدیل فرد استفاده می شود.

3. مسابقه گسترده

تطبیق سطح فشرده یک مسابقه ایده آل در نظر گرفته می شود. در واقع، مهم نیست که شخص چگونه عبارت کلیدی را جستجو می کند. در نتیجه آگهی شما در شرایط مختلفی نمایش داده می شود. خواه جستجوی دوره زمانی فرد عبارت کلیدی شما باشد یا از نظر معنایی نزدیک به آن باشد، آگهی شما اجرا خواهد شد. با این حال، ترتیب عبارت کلیدی در بازه زمانی جستجوی شخص مهم نیست.

با کمک انطباق فشرده، می توانید تبلیغ خود را به بینندگان بزرگتری ارائه دهید. با این وجود، ممکن است آنچه را که بینندگان می خواهند ارائه ندهید یا بینندگان آن چیزی که شما می خواهید نباشند. برای مثال، فرض کنید عبارت کلیدی شما «خرید مودم ایرانسل» باشد. چه شخصی برای "shuttle web pace" یا عبارت مرتبط دیگری جستجو کند، ممکن است تبلیغ شما را ببیند. آیا چنین فردی همان بیننده ای است که شما به آن نیاز دارید؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شخص با تلاش برای یافتن "سلام ترکی"، تبلیغی را با عبارت کلیدی "مطالعه ترکی استانبولی" فعال کرده است.

مسابقه گسترده

فراموش نکنید که Google Adverts از انواع مختلفی برای نمایش آگهی شما به صورت پیش فرض استفاده می کند. آیا می خواهید زمین بازی را کوچکتر کنید؟ شما باید عبارات کلیدی تبلیغاتی مختلف را در گوگل جستجو کنید. همه اینها به هدف شما بستگی دارد.

4. کبریت آسیب رسان

معمولاً نمایش تبلیغات برای عبارات مطمئن می تواند به تصویر کسب و کار کوچک شما آسیب برساند. با این حال، یک شخص می تواند به دنبال چیزی باشد که شما ارائه نمی کنید. برای حل این مشکل، ممکن است زمانی که آگهی شما نمایش داده نمی شود، به Google Adverts اطلاع دهید.

برای دانستن اهمیت انطباق نامطلوب، فرض کنید که هدف شما "طراحی لباس زنانه" است. حتی ممکن است آگهی شما برای کسانی که مطابقت را انتخاب می کنند اجرا شود

shani بازدید : 21 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در این میان، مردم می توانند به عنوان مشاور در کسب اطلاعات در چندین شرکت کار کنند و در نتیجه، یک جایگزین درآمد عالی برای خود داشته باشند.

علاوه بر این به یاد داشته باشید که کار ورود اطلاعات یا ورود اطلاعات مستلزم درجه ای از توانایی های لپ تاپ و آشنایی با نرم افزارهای یادآور محیط کار مایکروسافت و زیر مجموعه های آن به همراه اکسل، عبارت، پاورپوینت و غیره است که منجر به انجام آن می شود. برای وارد کردن اطلاعات به رایانه از طریق فرآیندهای مختلف که یادآور تایپ یا ضبط صدا هستند.

در ادامه این متن، هر چیزی که می خواهید در مورد شغل ورود اطلاعات بدانید را با شما به اشتراک می گذاریم. پس بخشی از ما باشید

کار ورود اطلاعات چیست؟

در دنیای کنونی، بسیاری از سازمان‌ها و بخش‌ها می‌خواهند اطلاعات و داده‌ها را در سرورهای خود وارد کنند یا تمایل دارند تعدادی از اطلاعات خود را به تکنیک‌های آنلاین وارد کنند. در این راستا، با استفاده از قدرت ورود اطلاعات، می توان مجموعه ای از اقدامات را برای سازماندهی، بارگذاری مطالب محتوا در موقعیت یابی، اصلاح یا ویرایش اطلاعات دیجیتال برون سپاری کرد. یک کارگر ورودی اطلاعات، اطلاعات را از طریق رایانه شخصی و برنامه های مختلف پردازش اطلاعات، همراه با اکسل، پاورپوینت، اینتری و غیره وارد یک پایانه یا سند می کند.

علاوه بر این به یاد داشته باشید که بیشتر ورود اطلاعات یا ورود اطلاعات به صورت دیجیتالی انجام می شود، با این حال ورود اطلاعات را می توان روی کاغذ در این حرفه انجام داد. در این میان، مردم به عنوان رابط های اطلاعاتی با انواع مختلفی از اطلاعات دیجیتال و ابزار دولتی مواجه می شوند که علاوه بر این توسط بسیاری از متخصصان مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، صفحه کلید یکی از معمول ترین ابزارهایی است که برای وارد کردن یا ویرایش اطلاعات استفاده می شود. همچنین مشاغل مختلفی که یادآور ماشین تحریر، کدنویس، عبارت پرداز یا رونویس هستند نیز در این قسمت گنجانده شده است.

برای ورود اطلاعات چه توانایی هایی لازم است؟

برای شروع، ورود اطلاعات ممکن است کار آسانی به نظر برسد. با این حال افراد باید تعدادی توانایی برای ورود اطلاعات داشته باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

تایپ صحیح و کار با لپ تاپ

یکی از توانایی های حیاتی که برای وارد کردن اطلاعات مورد نیاز است، قدرت محبت کردن دقیق و وارد کردن دقیق اطلاعات است. کلمه ای که بسیاری از اطلاعات در پرس و جو دارای مجموعه ای از اعداد، اطلاعات تماس خصوصی یا ابزارهای مختلف است که ممکن است برای وارد کردن دقیق و دقیق بسیار مهم باشد.

کارفرمایان پیش بینی می کنند که کار به همان سرعت و دقیق انجام شود. در نتیجه، بسیار حیاتی است که افراد، به عنوان واردکنندگان اطلاعات یا تامین کنندگان خدمات، بتوانند اطلاعات را به سرعت و با دقت و بدون نیاز به صفحه کلید وارد کنند.

منبع: دیتا اینتری

shani بازدید : 24 شنبه 24 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

اکنون که متوجه شدید تبلیغات گوگل چیست و چه مزیت هایی دارد، در زیر تنها چند انتخاب در مورد نکاتی در مورد نحوه انجام موفقیت آمیز آن وجود دارد.

1. از عبارات کلیدی خود در تبلیغات خود استفاده کنید. شما باید از عبارات کلیدی یکسانی که در افکار خود در تبلیغات خود دارید استفاده کنید تا Google بتواند بگوید تبلیغ شما به چه طبقه و شرکتی تعلق دارد.

2- در صورتی که شرکتی با یک کلان شهر انتخابی داشته باشید و این مکان خاص را برای تبلیغ خود در نظر بگیرید. فرض کنید یک شرکت طراحی آنلاین در تهران دارید و کسی باید به دنبال طراحی نت در تهران باشد، به این ترتیب بهترین شرکت طراحی اینترنتی در تهران نمایش داده می شود. حتی می توانید به گونه ای تبلیغ کنید که تبلیغات شما توسط افراد خاصی در منطقه دیده شود. این نوع تبلیغ ممکن است برای شما کاربردی تر باشد.

3. به وضوح تبلیغ کنید. مصرف کننده باید بلافاصله پس از مطالعه آگهی، شخصیت شرکت شما را بشناسد. و چگونه به آنها در آنچه هستید کمک خواهید کرد؟ اگر خرده‌فروشی دارید که کالاهای کاملاً متفاوتی را ارائه می‌کند، مطمئن شوید که عبارات جستجوی مناسب را در آگهی خود گنجانده‌اید.

4. به مصرف کننده اطلاع دهید که چه چیزی شرکت شما را متمایز می کند - نتایج اولیه در صفحه وب اصلی جستجوی Google است. ضروری است به آنها اطلاع دهید که چرا باید شرکت شما را انتخاب کنند. آیا شما دارای قیمت مناسب، قابل اعتماد یا قابل اعتماد هستید؟ آیا ارزیابی ها و نمرات فوق العاده ای دارید؟ این اطلاعات را در آگهی خود به اشتراک بگذارید

5. تصمیم برای انتقال بخشی به تبلیغ فریبنده خود را انتخاب کنید، به عنوان مثال، این جمله: "برای خرید با تخفیف روی این قسمت کلیک کنید."

شرکت جهان وب سایت با بیش از 13 سال تخصص در زمینه طراحی وب سایت و ارتقاء وب، با ارائه ارائه دهندگان به بیش از 3000 وب سایت و استفاده از متخصصان ماهر در این زمینه می تواند پاسخگوی خواسته های مدیران وب سایت ها در جهت ارتقای کیفیت و ارتقای کیفیت آنها باشد. درآمد. می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا یک جلسه رایگان تقریباً تبلیغ در Google دریافت کنید.

منبع: https://shanargroup.com/google-ads/

shani بازدید : 15 شنبه 06 فروردین 1401 نظرات (0)

نرم افزار ورود داده ها به شما امکان می دهد کاغذهای گران قیمت و ناکارآمد و فرآیندهای ورود دستی داده ها را با برنامه های کاربردی قدرتمندی که می توانند در رایانه ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها برای کمک و ضبط خودکار داده ها استفاده شوند، جایگزین کنید.

http://shanargroup.com/data-entry/

shani بازدید : 9 شنبه 28 اسفند 1400 نظرات (0)

تبلیغات گوگل می تواند سریعتر از تبلیغات فیس بوک شروع شود و دارای پتانسیل گسترده تری نسبت به تبلیغات فیس بوک باشد، اما فیس بوک ادز می تواند هدف گذاری دقیق تری را با پیکسل خود ارائه دهد و به طور بالقوه بینش ردیابی بسیار قدرتمندتری نسبت به تبلیغات گوگل ارائه دهد.

http://shanargroup.com/google-ads/

shani بازدید : 7 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

وظیفه یک مدیر خلاق اساسا توسعه و نظارت بر پروژه های خلاقانه از مفهوم تا اجرا است. کارگردانان خلاق جهت هویت یک برند یا چشم انداز یک فیلم را تعیین می کنند. آنها مسئول چشم انداز و روایت کلی در بازاریابی، تبلیغات یا کمپین های خلاق هستند.

http://shanargroup.com/content-creation/

shani بازدید : 14 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

یک تولیدکننده خلاق یک مفهوم را می گیرد و آن را به واقعیت تبدیل می کند. این فرآیند شامل همه چیز از تولید ایده و جمع آوری تیم مناسب تا دیدن پروژه تا مراحل نهایی تولید است. یک تولیدکننده خلاق همه چیز را در مورد هر یک از جنبه های فرآیند تولید و نحوه انجام کارها می داند.

http://shanargroup.com/content-creation/

shani بازدید : 8 سه شنبه 26 بهمن 1400 نظرات (0)

روندهای اشتغال در صنعت

BLS می‌گوید که اکثر کلیدسازها یا اپراتورهای ورود اطلاعات تجربه خود را از طریق آموزش متوسط ​​در حین کار به دست می‌آورند. هنگامی که تجربه کافی در استخدام سطح مبتدی برای ورود اطلاعات به دست آورید، چشم انداز شما برای حرکت به سمت مشاغل با درآمد بالاتر نیز بهبود خواهد یافت.

http://shanargroup.com/data-entry/

shani بازدید : 10 شنبه 16 بهمن 1400 نظرات (0)

نحوه دریافت تبلیغات رایگان در گوگل
کسب و کار خود را جستجو کنید تا مطمئن شوید که قبلاً در لیست نیست. اگر کسب و کار خود را پیدا نکردید، به وارد کردن اطلاعات خود ادامه دهید.
مراحل ساده ارائه شده توسط گوگل را دنبال کنید. ...
کسب و کار خود را تأیید کنید ...
خوب ما آن را داریم، اکنون می توانید تبلیغات رایگان در Google دریافت کنید.

http://shanargroup.com/google-ads/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 292