loading...
تبلیغات در گوگل
shani بازدید : 12 شنبه 08 مرداد 1401 نظرات (0)

انواع کمپین های تبلیغاتی در گوگل برای شرکت های مختلف
کمپین برای مشاغل کوچک و خرده فروشان
1. کمپین خرید: لیست محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل و سایت های خرید تبلیغ کنید و بفروشید.
کمپین استاندارد: کمپین‌های خرید استاندارد به شما کمک می‌کنند تا موجودی محصولات آنلاین و محلی خود را ارتقا دهید تا ترافیک بیشتر و سرنخ‌های واجد شرایط را به وب‌سایت و فروشگاه‌های محلی خود هدایت کنید. اطلاعات مربوط به تبلیغات کمپین خرید، تبلیغات آژانس های مسافرتی در گوگل از جمله ویژگی های محصول و تصاویر، مستقیماً در تبلیغات شما منعکس می شود.
کمپین‌های هوشمند: کمپین‌های خرید هوشمند از فیدهای محصول و محتوای موجود در ارتباط با یادگیری ماشینی Google استفاده می‌کنند تا ارزش تبدیل را به حداکثر برسانند و طیف وسیعی از تبلیغات محصول را در مکان‌های مختلف ارائه دهند. کمپین های هوشمند مدیریت کمپین را آسان تر می کند و اغلب کارایی را بهبود می بخشد.
پست های مرتبط
10 نکته برای تبلیغات گوگل
نحوه عملکرد Google Ads برای مشاغل خرده فروشی
انواع کمپین های رسانه ای و سرگرمی
1. کمپین های ویدیویی: کمپین های ویدیویی به شما امکان می دهند تبلیغات ویدیویی را در محتوای ویدیویی بومی یا جریانی در YouTube و Google Display Network نمایش دهید. YouTube و Google Video یک انتخاب عالی برای شرکت‌های رسانه و سرگرمی هستند زیرا با استفاده از تبلیغات ویدیویی تعاملی که در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های شریک ظاهر می‌شوند ساخته شده‌اند.
2. کمپین برنامه: کمپین برنامه تبلیغات برنامه شما را در جستجوی Google Play، YouTube و Google Display Network آسان می کند. شما نیازی به طراحی تبلیغات فردی ندارید. با ارائه چند خط متن، یک پیشنهاد و برخی دارایی ها، تبلیغ طراحی شده به طور خودکار شما در چندین شبکه در قالب های مختلف ظاهر می شود.
کمپین‌های برنامه برای شرکت‌های بازی‌سازی و سایر کسب‌وکارهایی که می‌خواهند بازی‌های ویدیویی و سایر برنامه‌های خود را برای نصب، فعالیت درون‌برنامه یا پیش‌ثبت‌نام تبلیغ کنند، عالی هستند.
از مخاطبان برای هدف قرار دادن تبلیغات خود برای مخاطبان خاص استفاده کنید، به‌عنوان مثال «هواداران ورزشی اکشن»، «تبلیغات و سرگرمی»، «ورزش»، «اخبار و سیاست»، «عشاق گربه‌ها» و «مسابقه سگ‌ها» .
با تبلیغات ویدیویی ممکن است بخواهید از هدف گذاری پیشرفته مانند مناقصه CPM و کمپین های TrueView برای دسترسی استفاده کنید. و تبلیغات حضوری در YouTube برای قرار گرفتن در معرض و آگاهی بیشتر از نمایش.
به عنوان مثال، اگر یک شرکت رسانه ای هستید، می توانید یک فید سفارشی ایجاد کنید که تبلیغات مرتبط را برای افرادی که ممکن است به برنامه نویسی شما علاقه مند هستند نمایش دهد.
پست های مرتبط
نحوه فهرست کردن کلمات کلیدی تبلیغات گوگل
کمپین های مالی، املاک و مستغلات، خدمات حرفه ای
1. کمپین جستجو: کمپین های جستجو سطح بسیار بالایی از هدف گذاری را ارائه می دهند. زیرا می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که به طور فعال خدمات شما را در موتورهای جستجو و وب سایت های مرتبط جستجو می کنند. این رویکرد به خوبی با ویژگی های ارائه شده در بین خدمات حرفه ای مطابقت دارد.
2. Display Campaign: این کمپین ها در Google Display Network ظاهر می شوند، بنابراین می توانید زمانی که کاربران در حال مرور وب سایت مورد علاقه خود هستند، حساب جیمیل خود را بررسی می کنند، از تلفن همراه و دستگاه ها استفاده می کنند، یا ویدیوهای YouTube را تماشا و به اشتراک می گذارند، آنها را نشان دهید.
3. کمپین تبلیغاتی محلی. اگر خدمات مبتنی بر مکان مانند برنامه ریزی مالی، مشاوره حقوقی، بازسازی خانه، خدمات املاک و مستغلات و خدمات رویداد را ارائه می دهید، تبلیغات محلی انتخاب خوبی است. این تبلیغات در بالای موتور جستجوی گوگل ظاهر می شوند و تماس مستقیم را به صورت تماس تلفنی یا پیام فراهم می کنند. (این نوع تبلیغ فقط در ایالات متحده موجود است.)
شما می توانید افراد را در بانکداری و امور مالی، سرمایه گذاران، خانه و باغبانی، زیبایی و تندرستی، سبک زندگی و سرگرمی مورد هدف قرار دهید.
نحوه عملکرد Google Ads برای املاک و امور مالی
برنامه های تبلیغاتی مختلف برای مؤسسات آموزشی
1. کمپین ویدیوی سری: با تبلیغات سری در کمپین های ویدیویی، می توانید یک سری ویدیو برای گفتن داستانی در مورد مدرسه یا خدمات خود نشان دهید.
ممکن است بخواهید یک کانال YouTube با محتوای آموزشی ایجاد کنید. می تواند به خوبی با مواد بازاریابی ادغام شود که مشتریان بالقوه و موجود را در این کانال برای تعامل بیشتر با برند شما جذب می کند.
2. تبلیغات جستجوی پویا: با تبلیغات جستجوی پویا، یک تبلیغ ساده و موثر را به افرادی که در گوگل جستجو می کنند نشان می دهید و عبارات جستجوی مرتبط با موضوعات و عبارات استفاده شده در وب سایت شما دوره های آموزشی متعدد شماست.
از هدف‌گیری مخاطبان استفاده کنید تا تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبان خاص قرار دهید، مانند مخاطبان آموزش، فناوری و آموزش، مدارس ابتدایی و متوسطه، آموزش حرفه‌ای، آموزش مداوم. از دبیرستان «پیش درآمد» مناسب است. همچنین دسته بندی های آموزش پیش از دوران کودکی، «آموزش هنر و طراحی» و «آموزش زیبایی شناسی» انتخاب های مناسبی هستند.
به عنوان مثال، اگر در حال مطالعه هستید، می توانید از الگوی پایگاه داده آموزش شرکتی برای ایجاد فید استفاده کنید که به شما کمک می کند تبلیغات خاصی را به افرادی که ممکن است به دوره های شما علاقه مند هستند نشان دهید.
یک حساب Google Ads خریداری کنید
کمپین های مختلف برای مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی
کمپین های تبلیغاتی محلی: کمپین های تبلیغاتی محلی برای آوردن کسب و کار به تحصیل شما طراحی شده اند - چه تخصص شما پزشکی باشد یا دندانپزشکی، یک آژانس بیمه درمانی یا سایر انواع تجارت - مراقبت های بهداشتی.
از هدف گذاری مخاطب برای نمایش آگهی خود به مخاطبان خاص مانند «بیمه سلامت» و «طرح های بیمه سلامت» استفاده کنید.
از فیدهای داده‌های کسب‌وکار با کمپین‌های نمایشی برای ایجاد تبلیغات بازاریابی مجدد پویا که شامل محصولات یا خدماتی است که افراد در وب‌سایت یا برنامه شما مشاهده کرده‌اند برای تعامل شخصی‌تر استفاده کنید.
برای مثال، اگر در صنعت مراقبت‌های بهداشتی یا علوم زیستی فعالیت می‌کنید، می‌توانید از مدل داده‌های کسب‌وکار سفارشی برای ایجاد فید استفاده کنید، که به شما کمک می‌کند تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را به افرادی که ممکن است به خدمات یا محصولات شما علاقه‌مند هستند ارائه دهید. اگر علاقه دارید نشان دهید.
مقاله مرتبط
سیستم حراج گوگل چیست؟
انواع کمپین های بازاریابی برای شرکت های مسافرتی، اقامتی و پذیرایی
1. کمپین‌های هتل: کمپین‌های هتل، تبلیغات پویایی ایجاد می‌کنند که وقتی مسافری هتلی را در Google Maps یا Google Assistant جستجو می‌کند، ظاهر می‌شود. از جمله این آگهی‌ها، قیمت‌هایی هستند که در ماژول رزرو هتل با تصاویر و جزئیاتی مانند لینک‌های در دسترس بودن و رزرو هتل یافت می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 302